Monday, April 5, 2010

malam yang meriah

.



huhhh...dah lama tak berkumpul macam ni dgn geng2 artis,ibarat harimau terlepas kandang bila sesekali berkumpul..berborak..tapi hati dup dup..takut maklumlah suami takde saya ditemani anak2 diatas puncak genting highland..ni nak cerita ni saya sebenarnya tak pernah pergi red carpet kat atas puncak ni..terlepas jugak kali ni..dgn gaun labuh rekaan zerry zamry..rasa macam tuan puteri je bila pakai2 gaun ni kan..masa yg ditunggu dah tiba saya di solekkan oleh chot,bila dah siap saya turun dgn anak saya yg pakai kasut aldo abahnya..anak dah besar dah 14tahun..perghhh...gile..tak pernah rasanya org menjerit2 memanggil manggil nama saya zarina i luv u...mak datok ramainya peminat...rupanya ada peminat lagi saya ni..seingat saya waktu ke sabah sarawak,singapore dan brunei saja peminat serbu..first time kena serbu di sini..thanks to u alls..i really appreciate..dah semua jumpa lagi..

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment