Sunday, April 25, 2010

Beautiful Monday Morning

.

Salam to all,


Sorry lama tak up dates blog sebab saya terlupa saya punya pastword..hehehe..boleh? Terima kasih kepada kawan yg hantar mesej dari bbm,facebook friend and uollss semua I really appreciate...luv u muahhhh..perjalanan hidup yg panjang ini kadang melemaskan..banyak benda nak kena buat, nak kena ingat..lepas satu2 so kalaulah terlupa tlg lah ingatkan saya ni kadang pelupa otak dah jemm..hahaha.



Hari ni saya seronok hantar anak saya ke sekolah si Adam dgn Naim. Naim dlm kereta on the way nak sampai sekolah buat2 batuk taknak ke sekolah sebab dia tgk abg2 dia yg 2 org tu tak sekolah..cuti sebab semalam ada sukan kat sekolah ssk19 subang jaya..yea nak tahu semalam abg dia yg sulung tu juara berjalan..dapat pingat tau. .gold lagi..hehehe..



Thanks to guru besar Pn Rukiah and guru2 yg bersusah payah menjaga anak saya yg autism. Budi baik anda sekalian akan saya kenang selamanya. Oppss! sambung cerita si kecik Adam dah sampai disekolah tiba2 dia cakap; "Alah saya laparlah. Nak breakfast dulu kat restoran Ubi Kayu."



Ini yg malas ni ..ajak g breakfast pulak..nasib baik lah dia tadika lagi. Nak pegi ke restoran ubi kayu jalan tgh jamm..saya pun pergi lah kat akasia saja...makanlah nasi lemak si adam ni..dgn milo panas..dah habis makan dgrlah apa dia cakap alah..saya nak beraklah..tapi taknak kat sekolah toilet tu kecik..tunggu lah dia memerut kat toilet akasia dulu. Pastu hantar sekolah..dan sepeti biasa saya akan kacau kakak sayang saya ni guru cup cakekasih..kak jun..hehehe..ilmu hari2 kena tambah barulah otak berkembang yea tak..sampai jumpa lagi..nanti saya cite lagi ada gossip panasss nak bagi..tungguuu..


Sent via BlackBerry from Maxis

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment